23 September 2008

Kami Anak Pahang..!

Alhamdulillah,bertempat di AX101 &AX102 pada petang ahad baru ini(21 Ramadhan) telah berlangsungnya majlis Iftar Jamaie Ikatan Pelajar Pahang atau lebih dikenali sebagai IPP.Saya sebagai program manager ingin merakamkan jutaan terima kasih dan sekalung perhargaan buat semua committee yang terlibat dan seterusnya kepada semua rakan-rakan pelajar yang hadir.Moga-moga majlis serba ringkas dan sederhana yang dianjurkan ini dapat mengeratkan lagi ikatan ukhwah sesama kita dan mampu menjana kesedaran untuk bergelar muslim sejati.Sebarang kelemahan dan kekurangan dalam apa jua aspek saya pohon maaf dan moga dapat dipertingkatkan di masa akan datang..ooh,hampir terlupa untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada para penghulur sumbangan kewangan bagi menjayakan lagi majlis ini. Hanya ALLAH yang dapat membalas jasa baik semua.Di sini saya muatkan serba sedikit gambar sekitar majlis itu untuk tatapan semua.










Firdaus osman sedang menjaga kaunter pendaftaran brother








Ini pula kaunter untuk sister





















Khusyuk berdoa tahlil arwah











Elok-elok Firdaus makan kuih itu,tercekik nanti susah pulak














Sedap juga nasi beriani kafe ukc 1ni
















Tersenyum dari jauh yang berbaju biru tu


















Hah,makan sampai habis ye,nanti ada orang membebel...??









"Janji dikota,kata dilaksana".(kan dah kena publish)

Yang tersenyum berkopiah putih ini salah satu aktiviti keSUKAan dia ialah-mengenakan orang terutama yang berbadan agak kecil...so,hati-hati lah ye.





Maaf kerana kualiti gambar agak kurang memuaskan bak kata sahabat saya yang seorang tu;"kamera handphone anta tu tak berapa nak ada pixcelnya".

Nanti saya minta gambar dari kamera handphone dia yang mahal itu.

2 ulasan:

dan berkata...

syed, kelakar sungguh entri yg ni!

waa, bangga ni jadi anak pahang yea? tu si syahir suka mengenakan 'orang berbadan kecil', hmm adekah itu ... syed fadhli??!!

bestnya iftar jamaie...di intec shah alam ni..esok (rabu)..tapi tak tahula meriah ke x?

Ibnu Iskandar berkata...

apa yg kelakar nye yek?saje je wat tajuk tu bg gempak sikit..yg brbadan kecil elok anta tanye dia sendiri,tp tekaan yg pertama tu blh kira betul lah gak.hehe